Uw administratie uitbesteden?

Doet u momenteel uw eigen boekhouding, maar voelt dat als een groot struikelblok? En wilt u liever uw boekhouding/administratie uitbesteden aan een professioneel administratiekantoor? Wij helpen u graag verder!

administratiehuys-1

Administratiekantoor zzp en kleinbedrijf

Administratie Huys is een administratiekantoor voor zzp’ers en kleinbedrijven in Alkmaar én (ver) daarbuiten. Wij zijn gevestigd in het centrum van Alkmaar en hebben al veel kleine ondernemers geholpen met hun boekhouding. Met 25 jaar ervaring op zak kunnen we onszelf inmiddels een expert in ons vak noemen. Vrijblijvend kennismaken met ons administratiekantoor in Alkmaar?

Uw boekhouding uitbesteden?

Wij kunnen uw volledige bedrijfsadministratie verzorgen, maar ook delen ervan overnemen. Waar heeft u behoefte aan? Hoe meer u zelf wilt doen, hoe lager de kosten. Misschien kiest u voor een goed boekhoudprogramma waarmee u veel zelf kunt doen en heeft u enkel advies nodig bij het doen van de aangiftes. Of wilt u vooral veel tijd besparen en uw volledige boekhouding uitbesteden? Wij geven hier graag advies over!

Liever (ook) uw salarisadministratie uitbesteden? Bekijk alle mogelijkheden.

administratiehuys-5

Financieel inzicht én voordeel

Loopt u vaak te rommelen met bonnetjes, inkoopfacturen en financiële overzichten? Het grote voordeel van uw bedrijfsadministratie uitbesteden aan een administratiekantoor is dat u weer inzicht heeft in uw financiële situatie. Daarnaast zijn wij goed op de hoogte van alle wet- en regelgevingen en kennen we de ‘mazen in de wet’. Als u zich aansluit bij een goed en professioneel administratiekantoor weet u zeker dat uw boekhouding aan alle eisen voldoet. En dat heeft zeker financiële voordelen!

administratiehuys-4

Administratie uitbesteden

Het uitbesteden van uw administratie aan ons administratiekantoor in Alkmaar kan al vanaf € 64,00 per maand excl. btw. U kunt kiezen uit de volgende opties. 

Sluiten onze pakketten niet aan bij uw wensen of behoeften, neem gerust contact met ons op. Maatwerk is altijd mogelijk.

Pakketten digitale aanlevering

ZZP Starter

64,- Maandelijks (excl. btw)
  • verwerken inkomsten en uitgaven
  • btw-aangifte
  • IB-aangifte
  • tot ± 100 facturen/bonnetjes per jaar
  • ondersteuning/advies per telefoon, e-mail of WhatsApp
  • jaarrekening
  • geen opstartkosten

ZZP Ervaren

110,- Maandelijks (excl. btw)
  • verwerken inkomsten en uitgaven
  • btw-aangifte
  • IB-aangifte
  • tot ± 300 facturen/bonnetjes per jaar
  • ondersteuning/advies per telefoon, e-mail of WhatsApp
  • jaarrekening
  • geen opstartkosten

Kleinbedrijf

137,50 Maandelijks (excl. btw)
  • verwerken inkomsten en uitgaven
  • btw-aangifte
  • IB-aangifte
  • tot ± 500 facturen/bonnetjes per jaar
  • ondersteuning/advies per telefoon, e-mail of WhatsApp
  • jaarrekening
  • geen opstartkosten

Voorwaarden aanlevering digitaal

Voor alle pakketten gelden de volgende voorwaarden:

  • geen ‘cash’-transacties,
  • banktransacties worden automatisch ingelezen in het online-boekhoudpakket,
  • alle documenten (facturen, bonnetjes etc.) worden digitaal aangeleverd,
  • alle pakketprijzen zijn exclusief de kosten voor online-boekhouden vanaf € 13,50 (excl. btw) p.m. (optioneel),
  • betaling van de administratiekosten middels automatisch incasso

Pakketten aanlevering op papier

ZZP Starter

83,- Maandelijks (excl. btw)
  • verwerken inkomsten en uitgaven
  • btw-aangifte
  • IB-aangifte
  • tot ± 100 facturen/bonnetjes per jaar
  • ondersteuning/advies per telefoon, e-mail of WhatsApp
  • jaarrekening
  • geen opstartkosten

ZZP Ervaren

143,- Maandelijks (excl. btw)
  • verwerken inkomsten en uitgaven
  • btw-aangifte
  • IB-aangifte
  • tot ± 300 facturen/bonnetjes per jaar
  • ondersteuning/advies per telefoon, e-mail of WhatsApp
  • jaarrekening
  • geen opstartkosten

Kleinbedrijf

178,75 Maandelijks (excl. btw)
  • verwerken inkomsten en uitgaven
  • btw-aangifte
  • IB-aangifte
  • tot ± 500 facturen/bonnetjes per jaar
  • ondersteuning/advies per telefoon, e-mail of WhatsApp
  • jaarrekening
  • geen opstartkosten

Voorwaarden aanlevering op papier

Voor alle pakketten gelden de volgende voorwaarden:

  • geen ‘cash’-transacties,
  • banktransacties worden automatisch ingelezen in het online-boekhoudpakket,
  • alle documenten (facturen, bonnetjes etc.) worden geordend per betaalwijze aangeleverd,
  • betaling van de administratiekosten middels automatisch incasso